onsdag 30 juli 2008

vecka 6

bara 2 och en halv vecka kvar pa detta nu kanner mig lite trott och hangig har blivit hes men annars ok. ska borja kolla alternativ for resan efter, hostels. etc. och tag grejor. vet inte vad jag ska valja. att resa tillm san fransisco ensam eller aka med folk pa ostkusten. vet inte vad jag ska gora. vad mer har hant, vi har fatt ett par sweatshirts en for varje enhet . de ar ganska feta. vaskorna ar dock lite nordiga. det har varit valdigt hektiskt nu. har intekunnat vara inne pa internet pa ett bra tag vill aka in till great barrington imorgon sa att jag kan ordna allting. ska sitta och fora anteckningar idag over vad jag ska gora. sa far jag fixa allt den narmaste veckan. ar lite nervos om vad jag ska gora. far vela ett tag. jag har borjat fa lite markliga klasser som jag inte haft innan te.x. klattring och kayaking. ska vet inte vad mer jag ska skriva. har bokat mitt flyg hem, borde boka tag . det ar sa mycket att boka nu.

visesbye.

3 kommentarer:

Anonym sa...

35 minuters longdistance, där rök semesterkassan eller? hehe

Jag tycker du borde åka med de andra, the more the merrier, men du får väga det mot san fransisco och se helt enkelt! Ni skulle ju kunna hyra en condo och leka "Friends" och på natten vandalisera stan tills den är f.u.b.a.r, men det kan ju visserligen försvåra hemresan.

Aja, anyway, ha det skoj och PS: Oh snap!

Unknown sa...

Hej Martin,
härligt att du kom iväg till Amerikat sen :D
Fick adressen av mamma, var tvungen att kika och se hur det går för dig.
Önskar dig all lycka till!
Puss och kram
Kusinvitamin tisa

Sofia sa...

Hej Martin!
Vilken fin blogg du har =) Jag fick likt min syster din adress av vår moder. Så jag tänkte jag skulle kika in och se hur du har det. Du verkar ju ha det kalas i det förlovade landet i väst, superbra, 5 toast. ;)

Take care!
Puss o Kram
Sofia (tha cousin) Blücker