lördag 19 juli 2008

Vecka 5

Messed up week. Jag borjade pa ett blog inlagg tisdagkvall men det fanns inget att skriva om, Super hero weekend gick sadar en av mina kids sa att han tyckte det var en av de basta grejerna pa camp dock. Enhets kvallen blev crasy vi spelade Baseball pa en parkeringsplats, slutade med att nagra blev sa fulla och ville utfora ett prank och vi fick stoppa dem, och de blev sura. crasy kvall. sen dan efter sa hade jag kvallen ledig, skicka mejl och greja har blivit antagen till hogskolan i gavle, computer graphics design, dan efter sa akte jag in till en mall hade massor med buss strul men kom ivag till slut. mallen var vardelos men kopte swedish fish. dom har malaco fiskar over allt.
sen nar jag kom tillbaka sa blev det bjorn varning och jag sag en vild bjorn, oscar kallar vi honom nar vi pratar over radio. var sjukt tufft nar jag horde att de hade bjorn i skogarna sa var mitt mal att fa se en. de har en baver i sjon som jag ocksa vill se. precis efter sa far jag hora att min enhets chef hade krashat med en bil, fick reda pa att han var ok men inget mer. vi hade en helt ok overnight vilket betyder att vi sover under stjarnorna. trots att alla var helt kaosiga i skallen. en av mina medarbetare i enheten, vars bil blev ett vrak, kunde inte jobba han var for instabil och helt galet arg. en annan visste att han kunde stoppa det och var ett vrak pa grund av det. men det gick helt ok. nar vi vaknade morgonen darpa sa var var chef sparkad. sne kvallen efter detta sa ramlar en kid i min stuga under ett disco och slar sig i huvudet. sprang runt och leta efter honom, fick hora av counselors att han hade sprackt skallen och allt var helt sjukt nervos, men det visade sig bara vara ett jack over ogat. idag sa har de flesta av barnen stuckit, har suttit typ hela formiddagen med en spansk kid och forsokt snacka fotboll. forsoker komma ivag och se batman. men alla vanar ar ivag och bilar fulla sa jag kollar mailen och ska snart ivag pa middag.
dessa dagar har nog varit ett par av de mest kaotiska 36 timmar i mitt liv.

ha de bra

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du, vi har det inte fullt sa kaotiskt i Portugal, men vi saknar ocksa a,a,o. Vi har lyckats branna oss, fa ryggskott och dessutom se en hel del. De har schyssta sparvagnar har, som vi aker uppfor de branta backarna med. Nu ska vi utflykta till en historisk stad och en badort. Mejla oss om skolvalen. mamma, pappa och Ella

Unknown sa...

Låter som du hade roligt =P Check your mail...

Anonym sa...

Haha, låter som om du har en spännande tillvaro :)kram Jonna

Anonym sa...

förresten... Gävle är en jätte rolig stad att plugga i! det vet jag av egen erfarenhet, väldigt mycket "studentliv" och party, haha.