torsdag 14 augusti 2008

vecka 9

bara 2 dagar kvar sen borjar resandet. barnen denna perioden ar asjobbiga. men det ar bara att ta i. pa sondag aker jag till boston ser fram emot det. sen pa tisdag aker jag till san fransisco ska kolla alcatraz. och sant. aker darifran pa sondag till nmew york och stannar dar till pa fredag. da jag aker hem snart sslut pa detta wild and crazy aventyr.bara tva veckor typ. vad mer. jag blev slickad av en tvattbjorn i ansiktet. sovande sa jag markte ingenting, men jag sag den i alla fall. jag kan inte komma pa nagot mer. en jag har det bra i alla fall.
bajs bajs

1 kommentar:

Anonym sa...

Din backpacker! hoppas du stöter på ahnuld i cal sen :) synd att du missar nollningen bara, men att bli slickad av en tvättbjörn i ansiktet slår väl vilken nollning som helst!
Ha det skoj, ses kanske(?), lycka till i gävle annars! :P