fredag 22 augusti 2008

San francisco nr 2

Hej dar har varit i san fran 2 dar nu, har fatt en rejall forkylning som inte vill ge med sig sa jag har bara orkat vara igang till ungefar fyra sen har jag fatt vila. dom har tva dagarna sa har jag mest bara planerat allting. sa de har tre sista dagarna ska nog bli roligare. ska pa festival idag fredag. manu chao och radiohead spelar. sen pa lordag sa ska jag aka till alcatraz. pa en kvallstur jag ska forsoka ta mig ut till pixar antingen idag eller imorgon. och sebn pa sondag sa ska jag kolla presenter och golden gate bron. men mest ga runt pa stan. ok det var allt for denna gangen see ya

1 kommentar:

Unknown sa...

Sjuk!?!? Fan va trist. Hoppas det är roligt ändå. Vad du måste göra e att kolla om du kan se "Lower Lighthouse" På the rock. Vi letade ju på nätet men hittade det ej, remember? =)

Krya på dig and Good Luck!! =D